Полезно

Замръзнал дисплей на Amazon Kindle - четене между редовете


Електронните книги Amazon Kindle са изключително популярни и използвани от милиони потребители.Но много от тях не са доволни от своите четци и в компанията производител редовно постъпват оплаквания за надеждността и дефекти.Замръзналият екран е най-често срещания проблем - екранът на вашия Киндъл счупен ли е?

Новият Amazon Kindle Paperwhite вече се продава на пазара и освен ако не сте го заявили предварително,ще бъдете щастливец ако се сдобиете с него преди края на месец ноември.И тази популярност не обхваща само новия модел - миналата Коледа повече от 1.3 милиона читатели са закупили подаръци,92% от които са били Kindle устройства.
Не всичко е наред в страната на Kindle
Kindle също се справят много добре в лабораторни тестове,но много собственици твърдят че тяхните устройства не са толкова надеждни колкото са очаквали.Ревю на потребителските отзиви показва че най-често срещаните оплаквания са а замръзнал дисплей.
"След като в началото бях много впечатлен и удовлетворен от моя четец,сега трябва да споделя че не всичко е наред в страната на Kindle.Екранът на моя четец се повреди след като една нощ си изключих четеца,повторното му включване на сутринта не беше възможно,а дисплеят беше частично замръзнал."
Amazon предвижда гаранция от 12 месеца и ще замени или поправи повреден Kindle през този период.Въпреки че някой собственици ни казаха,че техните проблеми са започнали малко след като гаранциите на устройствата им са изтекли.Въпреки че Amazon обикновено се съгласява да замени тези дефектни устройства,собствениците в повечето случаи трябва да платят по 40-50 паунда за обновен модел.Тези "нови" устройства идват само с 3 месеца гаранция.